Serwis instalacji


Instalacje fotowoltaiczne i podzespoły wchodzące w ich skład są całkowicie bezobsługowe.

W związku z tym producenci urządzeń nie wymagają dokonywania regularnych przeglądów – każdy z podzespołów powinien działać na niezmienionych ustawieniach przez wiele lat.
Aby jednak zachować pełną sprawność i jakość produkcji zalecamy, aby raz w roku był wykonany pełny przegląd instalacji (koszt wykonania przeglądu: 250zł). Wówczas będą mieli Państwo pewność, że instalacja wciąż produkuje prawidłową ilość energii.

Zauważyłeś nieprawidłowości w działaniu instalacji?
Zgłoś ten fakt do nas jak najszybciej!

Procedura zgłoszenia awarii/usterek:

 

1. Przed telefonem do nas sprawdź czy bezpieczniki w skrzynce przy inwerterze oraz rozdzielni głównej budynku są w pozycji „włączone”.

Jedną z najczęstszych przyczyn problemów z działaniem instalacji jest brak zasilania ze strony AC, niewłaściwe parametry zasilania sieciowego ( np.remont linii energetycznej w pobliżu instalacji) lub wyłączenie bezpiecznika nadprądowego w rozdzielnicy.

2. Jeśli wykluczyłeś powyższe przyczyny zresetuj inwerter. Poniżej instrukcja, jak to zrobić:

a) Wyłącz prąd AC – bezpiecznik w skrzynce przy inwerterze
b) Rozłącz inwerter pokrętłem na dolnej części obudowy inwertera
c) Odczekaj parę minut
d) Włącz prąd AC – bezpiecznik w skrzynce przy inwerterze
e) Uruchom inwerter (pokrętłem na dolnej części obudowy)
f) Poczekaj na inicjalizację systemu

3. Jeśli pojawiły się błędy na inwerterze, instalacja nadal nie działa, pobierz, wydrukuj i wypełnij Protokół zgłoszenia czynności serwisowych:

   PROTOKÓŁ ZGŁOSZENIA CZYNNOŚCI SERWISOWYCH

4. Po wypełnieniu zeskanuj/zrób zdjęcie Protokołu i prześlij do nas na adres: kontakt@solarx.pl
5. Czekaj na nasz kontakt

 
Jeśli masz pytania zadzwoń pod numer: 534 328 181 lub napisz na kontakt@solarx.pl

Skontaktuj się z nami

Wybierz: